رسانه ملی آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی است

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: آمادگی کامل برای همکاری جهت حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با دانشگاه آزاد اسلامی داریم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، مهدی دهقان‌نیری مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در محل این دانشگاه درباره همکاری صدا و سیمای استان با دانشگاه آزاد گفت: با تمام ظرفیت و توان رسانه ملی در مرکز همدان آماده همکاری با دانشگاهیان در استان به‌منظور پربارشدن شبکه استانی همدان هستیم.

وی افزود: در رسانه ملی آمادگی کامل داریم با دانشگاه آزاد اسلامی برای محقق‌شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه مشترک در قالب میزگردهای تخصصی و برنامه‌های ترکیبی تولید کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان با بیان اینکه در چند ماه گذشته ضریب نفوذ رسانه ملی در استان همدان ۱۱ درصد رشد داشته است، گفت: افزایش این مقدار مخاطب برای صدا و سیمای مرکز همدان مایه خشنودی و خرسندی است.

دهقان نیری گفت: استان همدان با توجه به اقلیم و موقعیت خاص خود از نظر رسانه‌ای دارای ظرفیت‌ها و محدودیت‌های خاص خود است با وجود این ما حاضریم در تمام عرصه‌ها با دانشگاهیان استان همکاری کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: گوشه گوشه رسانه ملی آماده همکاری و خدمت‌رسانی به دانشگاه آزاد اسلامی همدان در استان است؛ چون اعتقاد داریم رسالت دانشگاه و رسالت رسانه در بسیاری از موارد هم‌پوشانی زیادی دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این نشست گفت: دانشگاه و صدا و سیما مأموریت و هدف مشترکی دارند و آن هم انسان‌سازی اسلامی و احیای فرهنگ اسلامی در جامعه است.

مرتضی قائمی تصریح کرد: این دو نهاد فرهنگی-علمی می‌توانند در تولید پیام صحیح و دقیق نقش‌آفرینی کنند و این می‌تواند موجب اعتمادسازی رسانه در مخاطبان خود شود.

وی بیان کرد: همکاری مؤثر و تعامل بیشتر این دو نهاد می‌تواند جامعه را مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه کند و این ممکن نیست مگر اینکه هر دو نهاد با توجه به سیاست و رسالت‌های تعریف شده خود بتوانند کارهای پرثمر و فایده انجام دهند.

در این نشست که هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و معاونان صدا و سیمای مرکز همدان حضور داشتند به بحث و بررسی مسائل درباره دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003771

وب گردی

وب گردی