همایش انتخاب رشته برای دانش¬آموزان پایه نهم در واحد شبستر برگزار شد

همایش انتخاب رشته برای دانش¬آموزان پایه نهم دبیرستانهای دوره اول شهرستان شبستر از سوی آموزشکده فنی و حرفه¬ای سمای شبستر و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان شبستر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شبستر، به منظور بالابردن توانایی دانش ­آموزان در انتخاب رشته تحصیلی، همایش انتخاب رشته برای دانش­ آموزان پایه نهم دبیرستانهای دوره اول شهرستان شبستر از سوی آموزشکده فنی و حرفه­ ای سمای شبستر و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان شبستر در آمفی تئاتر علامه جعفری واحد شبستر برگزار شد.

ابتدا یعقوب نیکوکار معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان شبستر با توجه به تنوع رشته ­های تحصیلی در دوره دوم متوسطه، اصول و راهکارهای اجرای بخشنامه هدایت تحصیلی را برای دانش­آموزان تشریح کرد.

سخنران اصلی همایش دکتر امیدعلی حسین ­زاده در دو بخش به اهمیت موضوع انتخاب در مراحل زندگی و به طور اخص راهکارهای انتخاب درست رشته تحصیلی برای دانش ­آموزان پرداخت.

استادیار گروه علوم تربیتی با توجه به خصوصیات افراد موفق، هنر ارتباط با دیگران، اعتماد به نفس، موفقیت در بُعد رفتاری، تلقینات مثبت و مبارزه در برابر مشکلات را از عوامل موثر در موفقیت دانش ­آموزان بیان کرد.

همایش انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم دبیرستانهای شهرستان با شرکت دانش ­آموزان، معاونین و مسئولان اداره آموزش و پرورش شبستر، مدیران و مسئولان مشاوره دبیرستان­ها، مسئولان و دبیران مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی شبستر در سالن آمفی تئاتر علامه جعفری واحد شبستر در دو نوبت جداگانه برای دانش ­آموزان پسر و دختر برگزار شد.

انتهای پیام

کد خبر: 1003775

وب گردی

وب گردی