شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک فناوری پردیس تسهیلات دریافت می‌کنند

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک فناوری پردیس معاونت علمی از محل خط اعتباری صندوق توسعه فناوری‌های نوین نزد صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به منظور تسریع و تسهیل در نظام تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور و کاهش حجم عملیات مستقیم و لزوم برون سپاری صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق توسعه فناوری های نوین خط اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد ریال از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کند تا با شرایط مناسب و منعطف، نسبت به تخصیص اعتبار اخذ شده به شرکت های دانش بنیان و فناور، اقدام کند.
از آنجایی‌که که شرکت های عضو خانواده پارک فناوری پردیس در اولویت دریافت خدمات مالی از صندوق توسعه فناوری های نوین هستند. نشست مشترکی با آنها، در تاریخ 4 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار شد.
سید روح اله میرامینی مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین در این نشست مشترک با نمایندگان شرکت های دانش بنیان، گفت: صندوق توسعه فناوری های نوین با ارائه تضامین خود به صندوق نوآوری و شکوفایی، خط اعتباری فوق را دریافت کرده است و از این پس، نسبت به انتخاب شرکت های خوش حساب و فناور، ارزیابی و نظارت، تعیین مصوبه و عاملیت مالی در چارچوب شرایط ابلاغی از سوی صندوق نوآوری وشکوفایی، اقدام می کند.
شرکت های فناور و دانش بنیان با اولویت عضویت در پارک فناوری پردیس، می توانند با مراجعه به سامانه صندوق در وب سایت www.htdf.ir ، ضمن ثبت نام و تکمیل مدارک، از سایر شرایط وام و تسهیلات اعطایی، مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003777

وب گردی

وب گردی