ابراز رضایت مردم سیل زده از خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

دهیار روستای دوهول از توابع شهرستان شوشتر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از انتظار و توقع به مردم این روستا خدمت کرد و همچنان در کنار مردم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، فرج الله چعب دهیار روستای دوهول در خصوص اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیب زده استان خوزستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از انتظار و توقع به مردم این روستا خدمت کرد و همچنان در کنار مردم است.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، از اعزام ادوات پاکسازی، واکسیناسیون و درمان دام ها، گندزدایی، سم پاشی منطقه و حضور نیروهای جهادی در روستا ابراز خرسندی کرد و گفت: قطعاً مردم این روستا از این خدمات رضایت کامل دارند.

به گفته بیشه نژاد رییس شورای روستای دوهول، این روستا 3 متر و به طور کامل به زیر آب رفته بود و تمام ساکنان این منطقه منازل خود را در سیلاب ترک کردند که بعد از فروکش کردن آب و برگشت اهالی روستا به خانه هایشان، کار پاکسازی و آماده کردن منطقه برای زندگی دوباره توسط نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در حال انجام است و این مشارکت امیدی دوباره در دل مردم برای ادامه دادن به زندگی بوجود آورد.

وی هم از خدمات رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از ابتدای وقوع سیل تا کنون ابراز رضایت نمود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1003797

وب گردی

وب گردی