مدال فتوت و جوانمردی بر گردن پهلوان نوجوان سیرجانی

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور از امیرحسین عرب، نوجوان سیرجانی که چند ماه پیش از رویارویی با حریف صهیونیست انصراف داده و به مدال نقره بسنده کرده بود، تقدیر کرد. 

به گزارش ایسکانیوز، بعد از آن که امیرحسین عرب در فینال مسابقات بین المللی کیوکوشین بلغارستان و در حالی که امید اصلی قهرمانی بود، در فینال از رویارویی با حریف خود از رژیم اشغالگر قدس انصراف داد و به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با حضور در شهر کرمان در مراسمی از اقدام انقلابی و شجاعانه این دانش آموز سیرجانی تقدیر کرد.
دبیرکل اتحادیه در این مراسم گفت: شاید برخی اتفاقات باعث شود که عده ای تصور کنند در روزگاری که فضای مجازی استیلا پیدا کرده و اوضاع با نسل های قبلی تفاوت های زیادی داشته، نوجوانان کشورمان هم روحیات و آرمان هایی متفاوت از نسل های قبلی یافته اند. ولی امثال امیرحسین عرب و آرین غلامی و نوجوانان غیوری که اخبار شجاعت شان را در ماه های اخیر شنیده ایم، نشان می دهند که رگ و ریشه نوجوانان امروز ایران، همان است که پدرانشان در دوران جوانی و نوجوانی داشته اند. درست است که روزگار عوض شده و برخی شرایط و اقتصائات جامعه نیز متفاوت از گذشته است، ولی روحیه و آرمان های نوجوانان کشور ما در خدمت ایران اسلامی عزیزمان است و نوجوانان ایرانی ظلم ستیزتر و آزاده تر و شجاع تر از همیشه هستند.
تاریخی ادامه داد: مهم ترین نکته اقدام شجاعانه امیرحسین این است که او خودش این تصمیم را گرفت. نه کسی به او توصیه کرد و نه از ترس کسی این کار را کرد. او خودش به خاطر آرمان عدالتخواه و ظلم ستیزش حاضر نشد در برابر حریف صهیونیست بایستد و نشان داد که نوجوان ایرانی چقدر پای حرف و عقیده اش راسخ و استوار است.
گفتنی است امیرحسین عرب، دانش آموز 16 ساله سیرجانی چندی پیش در مسابقات بین المللی بلغارستان با عبور از سد حریفان خود به فینال مسابقات جهانی رسید و در این مرحله به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرد که از رویارویی با او انصراف داد و به مدال نقره مسابقات بسنده کرد.

اتنهای پیام/

کد خبر: 1003800

وب گردی

وب گردی