بایددر منطقه وابستگان  به اقتصادمان را ایجاد کنیم

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی گفت: در منطقه و جهان اسلام باید وابستگان به اقتصادمان را ایجاد کنیم به صورتی که حتی در زمان تحریم، مشتریان خود را داشته باشیم.

سید علی صالح پور دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به وضعیت کنونی منطقه گفت: با پیشرفت هایی که ایران طی چندساله اخیر در تمامی عرصه ها کرده است و به خودکافی در بیشتر زمینه ها دست پیدا کرده است دور از ذهن نبود که برخی از کشورهای غربی و در راس آن آمریکا از حضور قدرتمند ایران در منطقه احساس خطر کند.

وی با بیان اینکه ایران در وسط میان جنگ اقتصادی قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه و یک جانبه غرب علیه ایران طبیعی است که هدف اصلی دشمنان انقلاب معیشت مردم است و این شعار که تحریم ها برای دولت است و با ملت ایران کاری نداریم از پایه غلط و اشتباه است.

صالح پور اضافه کرد: اما تجربه اول از همه به خود ما و بعد از آن به تمامی جهانیان ثابت کرده است که ملت ما هر زمانی در محدودیت قرار گرفته است، توانسته است تهدید را به فرصت تبدیل کند.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی تاکید کرد: جریان دانشجویی به نمایندگی از قشر دانشجوی کشور از مجلس شورای اسلامی انتظار دارد که هر چه سریعتر از دولتمردان بخواهند در برابر تحریم های یکجانبه و برهم زدن برجام، اقدام عملیاتی انجام دهند.

وی در ادامه افزود: ما نباید به فکر دور زدن تحریم ها باشیم بلکه باید به استقبال برویم اینگونه که از لحاظ نظامی و اقتصادی انقدر قوی و خودکفا باشیم که تحریم ها اثری نداشته باشند.

صالح پور در خصوص ارائه راهکار برای وضعیت کنونی کشور، ابراز کرد: در منطقه و جهان اسلام باید وابستگان به اقتصادمان را ایجاد کنیم به صورتی که حتی در زمان تحریم، مشتریان خود را داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003815

وب گردی

وب گردی