معلمان باید تفکر کردن را به دانش‌آموزان بیاموزند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از مجتمع آموزشی سما، وابسته به این واحد دانشگاهی دیدن کرد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد دهاقان در این برنامه رئیس واحد دهاقان پس از حضور در کلاس‌های درسی و گفتگوی نزدیک با دانش‌آموزان پایه‌های مختلف و نیز معلمان، در نشست خود با آموزگاران مدارس سما در سخنانی گفت: « بسیار مسرور و شادمان هستم که در مجموعه پرنشاط سما حضور یافتم و از نزدیک شاهد تلاش و سخت‌کوشی معلمان و دانش‌آموزان بودم. سپاسگزار و قدردان تلاش همه معلمان و مسئولان مدارس سما هستم که وظیفه علم‌آموزی و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم فرهنگی را به دوش می‌کشند، معلمانی که دقایق و ساعت‌های خوب زندگی خود را در مدارس صرف علم‌آموزی می‌کنند و برای دانش‌آموزان انرژی مضاعف صرف می‌نمایند.»

حجازی تصریح کرد: « از دیدن روحیه‌های شاد و بسیار خوب شما دانش‌آموزان لذت بردم و برخود می‌بالم که در قالب یک کار تیمی، مجموعه سما را به سوی اهداف آن رهنمون می‌کنید. اگر کار تیمی نباشد، هیچ وقت به چنین نتایج خوب و خروجی‌های مطلوب نمی‌رسیم. امروز بیش از پیش باید روی کیفیت مدارس سما تأکید و کار کنیم و در کنار کیفیت، کمیت را نیز مدنظر قرار دهیم. در حال حاضر کیفیت بسیار مطلوب است، پتانسیل بسیار خوبی نیز وجود دارد که کمیت نیز به طور مطلوبی به پیش برود.»

رئیس واحد دهاقان در خاتمه خاطرنشان کرد: « شغل معلمی، شغلی بسیار مقدس و مهم است و معلم همیشه این احساس را دارد که برای رضای خدا مشغول به کار است. انجام کار برای خدا باعث می‌شود که گشایش و سهولت در انجام کارها به وجود بیاید و به بهترین شکل، امور به نتایج مطلوب ختم شوند. اگر نیت معلم تربیت دانش‌آموزانی باشد که با معرفت، زندگی خوبی داشته باشند و در اوج شریف بودن به موفقیت برسند، برای ما بهترین نتیجه در زندگی و اجتماع خواهد بود. معلمان باید سعی کنند تفکر کردن را به دانش‌آموزان بیاموزند، چون اندیشه نکردن در امور، آسیب‌های زیادی را به اجتماع وارد خواهد کرد.»

کد خبر: 1003833

وب گردی

وب گردی