در تمام مشکلات در کنار ایران باقی خواهیم ماند

رئیس شورای اجرایی جنبش نجَباء تصریح کرد همانطور که جمهوری اسلامی ایران در همه مشکلات کنار ما بود، ما هم در تمام سختی‌ها کنار ایران خواهیم بود، ما معتقدیم که سرنوشت مشترک و هدف یکسان داریم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،«نصر الشمری»رئیس شورای اجرایی مقاومت اسلامی نُجَباء که چندی پیش در رأس کاروان امدادی این جنبش برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ایرانی وارد کشور شده بود، در توضیح اهداف نیروهای عراقی از این اقدام بشردوستانه خاطر نشان کرد: گذشته از آنکه یاری‌رسانی به برادران مسلمان، یک واجب دینی و تکلیف شرعی است؛ ما به‌دنبال نشان دادن اتحادمان با ملت و نظام جمهوری اسلامی و همچنین مقابله با تصمیمات ظالمانه آمریکا علیه ملت مسلمان ایران هستیم.

الشمری درباره میزان کمک‌های اهدایی نُجَباء گفت: ارزش مادی کمک‌ها قابل عرض نیست و نگاه ما بیشتر به ارزش معنوی آن در راستای اثبات برادری و وحدت بین مسلمانان بود؛ اما به‌طور کلی شامل مواد غذایی، اقلام پزشکی، البسه، فرش و چیزهای دیگر است.

وی با اشاره به اینکه 250 نیروی داوطلب نُجَباء در کنار سایر گروه‌های مقاومت عراق و حشد شعبی به خدمت‎رسانی مشغول شده‌اند، افزود: همانطور که جمهوری اسلامی در همه مشکلات کنار ما بود، ما هم در تمام سختی‌ها کنار ایران خواهیم بود. ما معتقدیم که سرنوشت مشترک و هدف یکسان داریم که همانا استمرار انقلاب اسلامی تا ظهور مبارک امام زمان [عج] است.

معاون دبیرکل نُجَباء که به سئوال برنا پاسخ می‌داد، درباره اینکه پیام حضور شما به کشورهای جهان و برخی کشورهای منطقه مانند عربستان و امارات چیست؟ تصریح کرد: به همه جهان و مستکبران و مزدوران کوچک آنان مثل "آل‌سعود" و "آل‌زاید" اعلام می‌کنیم که شیعیان آل محمد (علیهم‌السلام) و کسانی که در راه اسلام ناب محمدی قدم برمی‌دارند، به‌وسیله مرزها از هم جدا نمی‌شوند و توطئه‌ها عزم‌شان را تضعیف نمی‌کند؛ زیرا آنان ید واحده و خون واحد و سرنوشت مشترکی دارند. هرکس می‌خواهد برای آمریکا و اسرائیل سجده کند، ولی ما جز برای خدا سجده نخواهیم کرد.

شایان ذکر است که کاروان امدادی مقاومت اسلامی نُجَباء در قالب 100 خودرو سنگین و نیمه‌سنگین با شعار "زیر آتش بودیم و یاری‌مان کردید؛ حالا شما زیر آب هستید و نوبت یاری ماست" به سه استان سیل‌زده خوزستان، ایلام و لرستان عزیمت نموده و به یاری آسیب‌دیدگان شتافت.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1003841

وب گردی

وب گردی