حمایت جهاد کشاورزی از تامین مواد پروتئینی دانشگاه ها استمرار یابد

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی خواستار استمرار تأمین مواد پروتئینی دانشگاه‌ها شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان با حمید ورناصری معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت پشتیبانی دام دیدار و همچنین از خدمات این مرکز برای تأمین اقلام اساسی در دانشگاه‌ها قدردانی کرد.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با ارائه آماری از وضعیت غذاخوری دانشگاه و ضرورت حمایت از استمرار تأمین مواد پروتئینی دانشگاه‌ها خواست که این امر مهم همچون گذشته ادامه یابد تا دانشگاه‌ها در ارائه غذای سالم و کامل به دانشجویان با مشکلی مواجه نشوند.

در این دیدار متن تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مساعدت و همیاری مرکز پشتیبانی دام وزارت جهاد کشاورزی در تأمین اقلام اساسی غذاخوری دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۸- ۱۳۹۷ تقدیر شد.

حمید ورناصری مدیر عامل مرکز پشتیبانی دام و معاون وزیر جهاد نیز ضمن مهم برشمردن دانشجویان به عنوان سرمایه اجتماعی کشور و جامعه دانشگاهی و دانشگاه‌ها بر تأمین گوشت دانشگاه‌ها تاکید کرد و قول مساعد داد که همچون گذشته با هماهنگی سایر بخش‌های دولتی این امر مهم ادامه یابد.

کد خبر: 1003848

وب گردی

وب گردی