هدیه سازمان بسیج مستضعفان به دانش‌آموز غیور ایرانی

تمام هزینه هایی که امیر حسین عرب دانش‌آموز سیرجانی برای شرکت در مسابقه جهانی کاراته متقبل شده بود، توسط سازمان بسیج به وی اهدا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز(سه‌شنبه) خبر ممانعت دانش آموز ایرانی از رقابت با حریفی به نمایندگی از رژیم اشغالگر قدس در خبرگزاری فارس منتشر شد.

این نوجوان غیور ایرانی گفته بود برای شرکت در این مسابقات از سوی جایی حمایت نشده و با هزینه های شخصی در این مسابقات شرکت کرده است.

حالا سازمان بسیج ضمن تقدیر از این اقدام غیرتمندانه، اعلام کرده است که کلیه هزینه های امیرحسین عرب را به عنوان هدیه به او پرداخت خواهد کرد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تحسین اقدام نوجوان سیرجانی که در مسابقات جهانی کاراته از رقابت با نوجوان صهیونیست انصراف داده و به رتبه دوم مسابقات بسنده کرده است،گفت: به پاس این اقدام ارزنده، تمام هزینه هایی که این دانش‌آموز برای شرکت در این مسابقات انجام داده است توسط بسیج به وی هدیه خواهد شد.

غیب پرور افزود: کشور ایران به وجود نوجوانان و جوانان آگاه و با بصیرتی چون امیرحسین، به خود می‌بالد و مفتخر است که آینده‌سازان شایسته‌ای را برای ساختن فردای ایران تربیت کرده است.

به گزارش فارس، امیر حسین عرب دانش‌آموز 16 ساله و اهل سیرجان از توابع استان کرمان که از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز هست در مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته IFK کاپ اروپا ۲۰۱۸ بلغارستان از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی انصراف و به مقام دوم مسابقات بسنده کرد.

امیرحسین عرب در بخشی از مصاحبه اش با فارس گفته بود: پس از انصرافم از مسابقه، نوجوان صهیونیست نزدیکم آمد و گفت «این مدال طلا حق توست» من هم گفتم «اگر به حق و حقوق پایبند هستید، حق و حقوقی که 70 سال است از مردم فلسطین ضایع می‌کنید را به آنها پس بدهید».

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1003853

وب گردی

وب گردی