آغاز فاز دوم امدادرسانی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان به مناطق سیل‌زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به تشریح اقدامات این دانشگاه در مرحله دوم امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده و مناطق سیل‌زده پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: با بیان اینکه فاز دوم امدادرسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به مناطق سیل‌زده آغاز شده است، گفت: بیش از هزار بسته غذای سرد و نان بین سیل‌زدگان شهر آق‌قلا و محله عیدگاه و کل‌آباد توزیع شده است.

وی از ارسال و توزیع بیش از 150 بسته بهداشتی کامل شامل صابون، حوله، مسواک، خمیردندان، پوشک بچه، مواد شوینده و... به مناطق سیل زده خبر داد و اظهار داشت: همچنین بیش از 100 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان اهدا شد. گروه های جهادی متشکل از بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان و مدیران نیز به صورت متمرکز و با هدف لایروبی و پاکسازی واحدهای مسکونی و معابر از گل و لای، به مناطق آسیب‌دیده در سیل اعزام شدند.

شناسایی خانواده های دانشجویان سیل زده و تأمین نیازهای آنها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه گروه‌های ارزیاب به منظور شناسایی خانواده های دانشجویان سیل زده و تأمین نیازهای آنها به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند، خبر داد و گفت: پس از بررسی تیم ارزیاب و اتمام کار لایروبی و استقرار افراد در منازل، اقلام مورد نیاز خانوادها شامل موکت، آبگرمکن، اجاق گاز و... خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی افزود: همچنین بیش از 100 بسته مواد غذایی خام شامل برنج، روغن، رب و چای بین خانواده‌های مستقر در واحدهای مسکونی توزیع شد.

دکتر طاهری با اشاره به هشدار هواشناسی و بالا آمدن آب در آق‌قلا و گمیشان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در آماده‌باش کامل در ارائه خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم در صورت وقوع مجدد سیل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003870

وب گردی

وب گردی