از درخواست حفظ سرمایه حقوقی سپاه تا اعتراض به قانون شکنی در معاونت فرهنگی وزارت علوم

در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین اخبار حوزه تشکل‌های دانشجویی در هفته گذشته ( 7 لغایت 13 اردیبهشت ماه 98) خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین اخبار حوزه تشکل های دانشجویی در هفته گذشته (7 لغایت 13 اردیبهشت ماه 98) خواهیم داشت.

بودجه تشکل‌های دانشجویی را معاونت فرهنگی دانشگاه تعیین می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تشکل‌های دانشجویی بودجه جدا و مستقلی از معاونت فرهنگی ندارند و بودجه سالانه خود را باید از طریق معاونت فرهنگی دانشگاه مربوط دریافت کنند.

معماری نوین ملّی و بین‌­المللی سپاه در چله دوّم انقلاب ضرورت دارد

400 استاد دانشگاه از فرمانده کل سپاه خواستند ضمن توجه به حفظ و تعمیق «سرمایۀ حقوقی» سپاه، بازاندیشی، بازمهندسی و معماری تمدنی ساخت این نهاد انقلابی در افق چهل سالۀ دوم را به همراه طراحی مکتب امنیتی متعالی ایران در اولویت کاریِ سپاه قرار دهد.

ایجاد پویش تهیه و تامین دارو برای کمک هموطنان سیل زده

گروه جهادی منتظران حضرت ولی عصر(عج) متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران پویش همگانی با عنوان «سیل محبت جاریست» برای تهیه و تامین دارو برای هموطنان گرفتار در سیل خوزستان به راه انداخته است.

مجریان قانون در معاونت فرهنگی وزارت علوم، قانون شکنی می‌کنند

مدیران مسئول ۳۰۰ نشریه دانشجویی خطاب به وزیر علوم در واکنش به تعویق انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات این وزارتخانه نامه ای صادر نوشتند.

دومین همایش منطقه‌ای فانوس راه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد

دومین همایش منطقه ای فانوس راه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت ماه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای دانشجویی «نباء»

مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای دانشجویی «نباء» در سه بخش فیلم کوتاه، مستند و نشریه در تاریخ 11 اردیبهشت ماه در حوزه هنری برگزار شد.

صفحه اینستاگرام بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی مسدود شد

در ادامه اقدامات یکجانبه و منافی آزادی بیان از سوی مدیران شرکت اینستاگرام، اکانت اینستاگرام بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی هم مسدود و از دسترس خارج شد.

گفتنی است؛ پیشتر نیز شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران را هم از دسترس خارج کرده بود.

دعوت به همکاری از جهادگران، جهت ساخت سازه‌های مقاوم، سریع و ارزان برای سیل‌زدگان

دبیرخانه جشنواره ملی جهادگران از دانشجویان، استادان و متخصصین خواست تا ایده‌ها و طرح‌های خود را برای برپایی سکونت گاه‌های دائمی و موقت برای مناطق سیل زده با در نظرگرفتن بوم این مناطق را به این دبیرخانه ارسال کنند.

صدور مجوز هشت نشریه در جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی در دانشگاه تهران

در جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی که با حضور اعضای کمیته، یکشنبه ۸ اردیبهشت برگزار شد، با صدور مجوز ۸ نشریه و تغییرات در ۲ نشریه موافقت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003878

وب گردی

وب گردی