چگونه یک پرینتر سه‌بعدی شخصی داشته باشیم

کارگاه پرینتر سه بعدی با موضوع تولید قطعات خاص و نوآورانه با هدف کاهش هزینه زمان و ریسک پروژه های ساختی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، کارگاه پرینتر سه بعدی با موضوع تولید قطعات خاص و نوآورانه با کاهش هزینه زمان و ریسک پروژه های ساختی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری و توسط گروه « آیدیزاین » برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند با جزییات تولید و طراحی یک پرینتر سه بعدی و انجام پرینت سه بعدی از نزدیک آشنا شوند .

این گروه ارائه دهنده خدمات پرینت سه بعدی با روش های « sls» ،« poly jet » و « fdm » است و دراین کارگاه در دو بخش به آشنایی شرکت کنندگان با تمامی جزییات پرینت سه بعدی می پردازد .

در بخش اول این شرکت به آموزش درباره آشنایی با پرینترها و اپلیکیشن های آن می پردازد و در بخش دوم تولید و طراحی یک پرینتر سه بعدی ساده را به شرکت کنندگان آموزش می دهد تا با هزینه کم بتوانند یک پرینتر سه بعدی شخصی داشته باشند .

گفتنی است این کارگاه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری در تاریخ 14 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003892

وب گردی

وب گردی