فاز اول هتل آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سرعین راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از آغاز اجرایی شدن فاز اول راه‌اندازی هتل آموزشی در سرعین توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل درباره راه‌اندازی هتل آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سرعین گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری و همگامی دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه استان، مقرر شد هتل آموزشی در شهر سرعین راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه این هتل آموزشی با همکاری اداره میراث فرهنگی، استانداری اردبیل، جامعه هتلداران سرعین، شرکت توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و شرکت تگتاپ راه‌اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، فاز اول در هفته جاری راه‌اندازی و دوره‌های آموزشی تخصصی هتلداری برگزار شد.

دکتر رسولی با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی هتلداری، ارتقای مهارت‌های مدیران، کارکنان و فعالان در حوزه هتلداری است، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با راه‌اندازی هتل آموزشی، تمامی عوامل هتل‌ها آموزش‌های لازم را بطور مستمر فرا گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: فاز دوم راه‌اندازی هتل آموزشی سرعین به این صورت خواهد بود که با ایجاد تغییراتی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرعین، تمامی آموزش‌های نظری و عملی در این مرکز انجام شود. این طرح به سازمان مرکزی دانشگاه ارائه شده که در حال طی کردن مراحل نهایی تصویب است.

وی در پایان گفت: گردشگری و سلامت به عنوان محورهای توسعه در مسئولیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تعریف شده و تلاش دانشگاه آزاد اسلامی استان، ارتقای این دو حوزه در سطح استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003894

وب گردی

وب گردی