کشف  محموله قاچاق با 47 میلیون قرص  غیرمجاز

فرمانده یگان حفاظت از بنادر و کشتیرانی کشور از کشف بزرگترین محموله قاچاق در بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ جعفر اطمانی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا؛ ماموران یگان حفاظت بندر بوشهر در بررسی اسناد گمرکی یک دستگاه کانتینر، به مغایرت آن با محموله اعلامی مشکوک، که بررسی بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از این کانتینر که در اسناد گمرکی آن مواد اولیه "کلرو آمونیوم قرص" درج شده بود تعداد 878 کارتن قرص غیرمجاز نیز کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت از بنادر و کشتیرانی کشور با اشاره به کشف 46 میلیون و 800 هزار عدد قرص غیر مجاز دراین محموله گفت: با بررسی‌های بیشتر ماموران مشخص شد قاچاقچیان که قصد توزیع قرص‌ها را به صورت زیرزمینی در سراسر کشور داشتند، در اقدام خود ناکام ماندند.

بزرگترین محموله قاچاق در بندر بوشهر کشف شد

وی کنترل مستمر محموله‌های گمرکی و محورهای مواصلاتی بنادر را بخشی از اقدامات مقابله‌ای یگان حفاظت بنادر در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دانست و افزود: کارکنان یگان حفاظت با دقت نظر و هوشیاری مبادی ورودی و خروجی بنادر را تحت کنترل دارند و با کسانی که قصد اخلال و بی‌نظمی در این مناطق را داشته باشند، برخورد قاطع می‌کنند.

اطمانی در خاتمه با تاکید بر لزوم همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی گفت: همکاران ما در پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با تمام توان و در راستای حفظ آرامش و امنیت شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003943

وب گردی

وب گردی