این سارقان جیب بر را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان البرز با اعلام خبر دستگیری اعضای باند سارقان جیب بر حرفه ای ، از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی سارقان و پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند .

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: درپی وقوع جیب بری و سرقت های متعدد به عنف درمناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی محرز شد که متهمان با یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای اقدام به سرقت در مناطق مهرشهر ، گلشهر ، مهرویلا ، فردیس و مشکین آباد می کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: ماموران با ردزنی های پلیسی خودرو مذکور را در محدوده مهرشهر شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن خودرو در یک فرصت مناسب، دستور توقف آن را صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت خود افزوده و متواری شد.

وی گفت: پس از دقایقی تعیب و گریز خودرو ، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله به لاستیک آن را متوقف و 3 نفر از اعضای باند درمحل و یک نفر که اقدام به فرار کرده بود در منطقه مشکین دشت دستگیرشدند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهمان 15 قبضه سلاح سرد ، یک قبضه اسلحه کلت کمری ،57 دستگاه گوشی تلفن همراه و 43 عدد کیف دستی زنانه کشف شد.
سرهنگ نادربیگی گفت : متهمان تاکنون به 150 فقره جیب بری و سرقت به عنف اعتراف کرده و تا کنون بیش از 100 مال باخته شناسایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: به دستور دادستان البرز تصویر متهمان بدون پوشش منتشر تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی متهمان و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع درمیدان طالقانی کرج – بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003965

وب گردی

وب گردی