اوباش گری در شبکه های اجتماعی، از مسائل مهم جامعه امروز است

سردبیر سایت ورزش3 گفت: یکی از مسائل مهمی که امروزه با آن مواجه هستیم، موضوع اوباش گری در شبکه های اجتماعی است. به شکلی که این مسئله تقریبا متوجه تمامی افرادی که قدری دارای شهرت هستند، شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجمین کرسی آزاد اندیشی رسانه ای دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه تحت عنوان (خشم و هیاهو؛ رسانه ها و هولیگانیسم در ورزشگاه های ایران) در سالن همایش های غدیر مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.
پژمان راهبر، روزنامه نگار ورزشی در این نشست گفت: یکی از مسائل مهمی که امروزه با آن مواجه هستیم، موضوع اوباش گری در شبکه های اجتماعی است. به شکلی که این مسأله تقریبا متوجه تمامی افرادی که قدری دارای شهرت هستند، شده است.
وی افزود: این مسئله که افراد در شبکه های اجتماعی می توانند به سادگی به دیگران فحاشی کنند را می توان به ورزشگاه ها نیز تعمیم داد. مسأله فحاشی و پرخاش گری در ورزشگاه های ما، در هیچ مقطعی به شدت امروز نبوده است.
راهبر خاطرنشان کرد: مسأله حضور زنان و خانواده در ورزشگاه ها، می تواند راهگشای مشکلات امروز ورزشگاه ها باشد. چراکه در حال حاضر ما در ورزشگاه ها با یک جامعه مردانه مواجه هستیم و زمانی که یک محیط تماما مردانه است، چهارچوب های اجتماعی کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نا امیدی مردم نسبت به آینده، یکی از دلایل خشونت موجود در ورزشگاه ها است. مردمی که نسبت به آینده نا امید هستند، خشمگین می شوند و این خشم خود را به وسیله کندن صندلی ها و فحاشی در ورزشگاه ها بروز می دهند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1003968

وب گردی

وب گردی