ششمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل در واحد تهران غرب برگزار شد

ششمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت معماری (طراحی صنعتی و مبلمان داخلی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران غرب، با همت معاونت پژوهش و فناوری ششمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت معماری طراحی صنعتی و مبلمان داخلی با حضور پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب، ضرغامی مدیر عامل محترم سازمان زیباسازی شهرتهران، زندی رئیس مرکز اصناف و بازرگانی وزارت صنعت و معدن، اعضای هیأت رئیسه، مدیران، اساتید، دانشجویان در سالن اجتماعات شیخ بهایی مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

در ابتدای مراسم داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری استارتاپ در حوزه های مختلف (مدیریت، گردشگری، مالی...) در این واحد دانشگاهی و با بیان اینکه یکی از رسالتهای دانشگاه ایجاد تغییر و تحول در جامعه است اظهار کرد: رویکردهای استارتاپی برای اینکه عملیاتی شود نیاز به افراد توانمند دارد که رویکرد دانشگاه را تغییر دهند وی هدف از برگزاری استارتاپها را ارتباط صنعت با دانشگاه، اعتماد بین صنوف و صنایع دانشگاهیان عنوان کرد و ضمن اعلام حمایت از ایده های نو افزود: تا ارتباط با صنایع و افراد توانمند ایجاد نشود، ایده های خوب مطرح نخواهد شد و مشکلات قابل حل نخواهد بود. دکتر داداندیش ابراز امیدواری کرد با همکاری اساتید، دانشجویان و مرکز رشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب را به مرکز استارتاپهای استان تبدیل کنیم.

در این رویداد ضرغامی، زندی رئیس مرکز اصناف و بازرگانی وزارت صنعت، عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران، آشعبانلو رئیس اتحادیه لوزام بهداشتی ساختمان به عنوان سخنرانان اصلی با اشاره به ویژگی های شغل خود در حوزه کسب و کار توضیحاتی را ارائه دادند و حمایت خود را از ایده های جدید دانشجویان اعلام کردند.

گفتنی است در اولین روز این مراسم بیش از 100 دانشجو و دانش آموز در رشته های مختلف شرکت داشتند که از این تعداد 34 ایده از سوی شرکت کنندگان مطرح و به داوری گذاشته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003975

وب گردی

وب گردی