انهدام باند قاچاق با یک تن و 675 کیلو مواد مخدر

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 675کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس در شهرستان ایرانشهر و زاهدان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار احمد طاهری گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده مواد افیونی توسط اعضای یک باند قاچاق از مناطق مرزی به مرکز استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی سه مخفیگاه اعضای این باند را در سه نقطه از شهر زاهدان شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی های لازم قضائی طی سه عملیات مجزا و همزمان وارد عمل شدند و ضمن دستگیری 6 عضو این باند و توقیف 2 دستگاه وانت و یک دستگاه پژو پارس در بازرسی از مخفیگاه آنان 816 کیلو و150 گرم تریاک، 61 کیلوگرم حشیش، 5کیلو و 400 گرم هروئین و 78 کیلو و 200 گرم سایر مواد مخدر کشف کردند.

سردار طاهری گفت: در ادامه این عملیات مخفیگاه دیگر این باند در شهر ایرانشهر شناسایی و در بازرسی از 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس 714 کیلو و 600 گرم تریاک کشف کردند.

وی با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر و زاهدان در کشف این محموله سنگین مواد مخدر خاطر نشان کرد: متمهان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004021

وب گردی

وب گردی