برگزاری ۸۰۰ اجلاسیه دانشگاهی در تجلیل از شهدا

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دشمن می‌خواهد با ابزار رسانه نواقص را بزرگنمایی کند و نقاط قوت را کوچک نشان دهد و باید تلاش کنیم علاوه بر افزایش این کارآمدی ظرفیت خود را به خوبی نشان دهیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در اجلاسیه شهدای دانشجویی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست چرا که فرهنگ شهادت فرهنگ فدا کردن همه دارایی‌ها و سرمایه گذاری برای اهداف مشترک یک ملت است.

وی افزود: راهی که امروز دانشجویان در طلیعه‌ی دوم گام انقلاب بعد از چهار دهه همچنان استوار گام بردارند این است که شهیدان مهمترین نقطه‌ی بارز حیاتشان عمل به تکلیف بود و مجاهدانه پای آن ایستادند.

نیک روش تصریح کرد: امروز همه ما مطلعیم که دشمن بعد از آزمودن راه‌های مختلف با دست گذاشتن در لایه‌های سخت جنگ نرم را راه انداخته است تا تحلیل‌های ما باعث شود که مقابله‌ای با آن صورت ندهیم تا منافع خود را در این سرزمین انجام دهند، اما تا این لحظه ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان در خط مقدم جنگ نرم است و آن‌ها همواره پیشرو حرکت انقلابی ملت ما بوده اند، ادامه داد: دشمن می‌خواهد با ابزار رسانه نواقص را بزرگنمایی کند و نقاط قوت را کوچک نشان دهد و باید تلاش کنیم علاوه بر افزایش این کارآمدی ظرفیت خود را به خوبی نشان دهیم.

نیک روش بیان داشت: دانشجویان نماد مقاومت ملت ایران هستند و امروز هم راز پیروزی همان مقاومت است چرا که مردم طعم شیرینی‌های زیاد پیروزی را چشیده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راه شهدا راه خدمت به مردم است و در این راستا قریب به ۸۰۰ اجلاسیه دانشگاهی در دانشگاه‌های کشور برگزار شده است و امیدورایم در این محفل نورانی، همه دانشجویان نسبت به تکلیفشان با عزمی استوار تلاش کنند و بیش از پیش با امیداری برای دستیابی به افق‌های روشن را رقم بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004072

وب گردی

وب گردی