نیاز به فناوری بومی و محصول با کیفیت در پیام‌رسان داخلی داریم

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به پیام رسان‌ داخلی گفت: ما در نیاز به فناوری بومی و محصول با کیفیت داریم تا گردش عایدات مالی و اقتصادی این موضوع صرف نیازهایی داخل کشور شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رسول جلیلی، عضو شورای عالی فضای مجازی، در حاشیه مراسم اختتامیه پیام‌آورد، در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در دهه جاری پیام‌رسانی نیاز مردم است و ذائقه مردم باید در آن سنجیده شود، گفت: پیام رسان باید عملکرد فنی مطلوبی داشته باشد تا مردم از آن استفاده کنند.
وی افزود: مسئله وقتی سخت می شود که ده ها میلیون نفر از کالایی خارجی استفاده می کنند که کیفیت بالاتری دارد.
جلیلی تصریح کرد: این مسئله باید حل شود چرا که ما نیاز به فناوری بومی و محصول با کیفیت داریم تا گردش عایدات مالی و اقتصادی این موضوع در داخل کشور باشد.
عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: همه خدمات نوین بدین صورت عمل می‌کنند که ابتدا یک سرویس مجانی خوبی عرضه کنند تا بتواند مخاطبان زیادی را جذب کنند و بعد از آن به صاحب فناوری مدل کسب و کاری را اعمال کنند و درآمد خوبی را از طریق تبلیغات یا از طریق فروش خدمت، فروش سهام در بازار بورس یا عرضه به سرمایه‌گذاران ریسک پذیر کسب کنند.
وی ادامه داد: این عایدات نباید در بیرون از مرزهای ما اتفاق بیفتد. در حوزه پیام‌رسانی باید تلاش کنیم تا پیام رسان عمومی مطلوب خود را داشته باشیم که توسط نخبگان خودمان ایجاد، نگهداری و بروز شود.
وی خاطرنشان کرد: رویداد پیام‌آورد برای این منظور برگزار شد که جرقه‌ای در ذهن نخبگان و فناوران ایجاد شود تا روی این مسئله کار کرده و مسائل این موضوع را شناسایی کنند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1004132

وب گردی

وب گردی