شهرداری منطقه11 میزبان مسابقات جام رمضان

در آستانه ماه مبارک رمضان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه11 از میزبانی این منطقه در مسابقات جام رمضان ویژه شهروندان مناطق22 گانه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی از میزبانی این منطقه در سلسله مسابقات جام رمضان ویژه ایام مبارک ماه رمضان در سالن های ورزشی این منطقه خبر داد.

رشیدی با بیان این که ایام ماه مبارک رمضان را می توان هم به عبادت پرداخت و هم توجه ویژه ای به سلامتی و نشاط مردم داشت؛ گفت: از نیمه دوم ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان به میزبانی شهرداری منطقه11 در سطح 22 منطقه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در 2 دوره ویژه بانوان و آقایان در رشته های والیبال بانوان برای گروه سنی نوجوانان ، فوتبال چمن مصنوعی برای آقایان و در سالن ورزشی الزهرا ویژه بانوان و زمین چمن مصنوعی بوستان رازی ویژه آقایان بر گزار خواهد شد.

رشیدی گفت: شهروندان از طریق اطلاعیه های سرای محلات می توانند از شرکت کردن در این مسابقات مطلع شده و شهروندان علاقمند ساکن منطقه11 می توانند به اداره ورزش و تربیت بدنی شهرداری منطقه11 مراجعه و ثبت نام کنند تا به تیم و مربی معرفی شده و بتوانند در مسابقات شرکت کنند و رتبه دار جام رمضان منطقه 11 باشند.

رشیدی به اختتامیه جام رمضان و میزبانی منطقه11 اشاره کرد و افزود: همچون سالیان گذشته مفتخر به میزبانی گروه های ورزشی 22 منطقه شهرداری تهران هستیم و تمام تلاشمان را در برگزاری هرچه بهتر مسابقات به کار بستیم .

وی گفت: در روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان، مراسم اختتامیه جام رمضان 22 منطقه در دو رشته والیبال و فوتبال ویژه بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی منطقه11 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004145

وب گردی

وب گردی