هدفمان کشف استعداد‌های برتر است/ المپیاد دانشگاهی حلقه مفقوده ورزش کشور است

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: المپیاد دانشگاهی یکی از حلقه‌های مفقوده در کشور است. در تمام دنیا ورزش‌های دانشگاهی مهم ترین رویداد است و مقدمات را برای معرفی استعداد‌ها فراهم می کنند. 

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا سارنگ مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و‌ تحقیقات در مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد ورزشی درون دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: المپیادهای ورزشی در هیچ دانشگاهی برگزار نمی شود و امیدوارم که این مسابقات در دیگر واحد های دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری نیز برگزار شود.

وی افزود: ورزش دانشجویی یکی از حلقه های مفقوده در کشور ما است. در تمام دنیا ورزش های دانشگاهی مهم‌ترین رویداد است و مقدمات را برای معرفی استعداد‌ها فراهم می کنند.

سارنگ ادامه داد: مهدی کامرانی یکی از ستاره های سابق بسکتبال تماشاگر ویژه فینال مسابقات لیگ برتر بود. کامرانی زمانی که سطح بالای مسابقات را دید گفت جای رئیس فدراسیون خالی است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: یکی از هدف‌های مهم المپیاد های ورزشی کشف استعداد‌های برتر در رشته‌های ورزشی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004182

وب گردی

وب گردی