آقامیری: با تأسیس مدرسه مهارتی در واحدها، مهارت را به دانشجویان بیاموزیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: باید کاری کرد که تلاش های دانشجویان در بیرون از دانشگاه دیده شود و این کار زمانی تحقق خواهد یافت که ما با تأسیس مدرسه مهارتی در واحدها و به‌خصوص تهران غرب، مهارت را به دانشجویان بیاموزیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سومین جشنواره گردشگری خوراک ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه خاطرنشان کرد: این فرصت را بهانه ای می کنم تا روز معلم را به اساتید دانشگاه تبریک بگویم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های داداندیش در واحد دانشگاهی تهران غرب به ویژگی های این جشنواره اشاره و اظهار کرد: جلسه امروز دارای دو ویژگی مهم بود که یکی فضای این جلسه و دیگر وجود دانشجویانی است که با تلاش خود شور جلسه را دو چندان کردند.

رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: وقتی فعالیت دانشجوها را می دیدم، احساس نشاط کردم. باید کاری کرد که تلاش های دانشجویان در بیرون از دانشگاه دیده شود و این کار زمانی تحقق خواهد یافت که ما با تأسیس مدرسه مهارتی در واحدها و به‌خصوص تهران غرب، مهارت را به دانشجویان بیاموزیم. ویژگی دیگر این جلسه که مشاهده کردم عشق و علاقه ای بود که در درون دانشجویان فوران می کرد و این عشق و علاقه در غذاهای این عزیزان کاملا نمایان و هویدا بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004216

وب گردی

وب گردی