نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی 15 اردیبهشت اعلام می‌شود

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در روز یکشنبه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در روز یکشنبه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد و تأکید کرد: داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی داشته باشند و از ورود به سایت‌های متفرقه خودداری کنند.

سید عزیز آشنا در این باره توضیح داد: نتایج اولیه امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز یکشنبه (۱۵ اردیبهشت ماه)‬ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده است و داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی داشته باشند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آن‌ها، عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند از روز سه‌شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه‬) با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه جهت بررسی مدارک مطلع شوند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی سپس به تذکرات مهم پرداخت و تأکید کرد: صرفاً اطلاعاتی که بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر می‌شود، معتبر است و آدرس سایر دستگاه‌های اجرایی هم بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گرفته؛ بنابراین داوطلبین نباید برای اطلاع از نتایج آزمون به سایت‌های متفرقه مراجعه کنند.

آشنا افزود: معرفی داوطلبان در این مرحله، که مرحله معرفی چند برابر ظرفیت برای مدارک هست، هیچ‌گونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند و معرفی‌شدگان می‌توانند از سه‌شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) به سایت دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در هر یک از مراحل امتحان، چه مصاحبه و فرآیند جذب یا مرحله بررسی مدارک، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی آزمون است، از انجام مراحل بعدی محروم می‌شود و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی یادآور شد: صرفاً اطلاعات منتشر شده در خصوص سایت دستگاه‌های اجرایی که ذیل اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آمده، معتبر است و داوطلبان از ورود به سایت‌های دیگر که از طریق جست‌وجو پیدا می‌کنند، خودداری کنند.

آشنا تأکید کرد: هرگونه پاسخ‌گویی به داوطلبان در خصوص کارنامه آن‌ها و هر درخواستی که در این زمینه داشته باشند، صرفاً از به صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت‬ انجام می‌شود، بر همین اساس داوطلبان گرامی از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری کنند.

وی در پایان اظهار کرد: داوطلبان از امروز می‌توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند، اطلاعیه مرکز آزمون را ببینند و نیز به آدرس سایت‌های دستگاه‌های اجرایی از این طریق دسترسی پیدا کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1004217

وب گردی

وب گردی