بیست و یکمین شماره نشریه «هم شاگردی» منتشر شد

مدیرمسئول نشریه «هم شاگردی» گفت: بیست و یکمین شماره نشریه «هم شاگردی» در قالبی جدید در 8 صفحه و در ابعاد a4 تهیه و توزیع شده است.

محمد زادمهر مدیرمسئول نشریه «هم شاگردی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه به همت واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیست و یکمین شماره نشریه «هم شاگردی» در قالبی جدید منتشر شد، گفت: این شماره از نشریه در 8 صفحه و در ابعاد a4 آماده شده که تیم طراحی و محتوایی، نشریه را با تغیرات عمده در صفحه آرایی و نگارش مطالب آماده چاپ و توزیع کرده اند.
وی در خصوص محتوای این شمار از نشریه دانشجویی «همشاگردی» بیان کرد: در این شماره در زمینه‌های مختلفی تحلیل های دانشجویی از جمله مطلبی تحت عنوان شریک راهبردی ببر کاغذی، رژیم سعودی که به سیاست های عربستان سعودی در منطقه پرداخته شده است، از موج سوم پروژه 2020 چه می دانید؟ تا بررسی نظام اسلامی در مطلبی تحت عنوان نظامی با رویکرد مردم سالاری دینی مطالبی ارائه شده است.
زادمهر اضافه کرد: در ادامه سلسله مصاحبه های تخصصی در عرصه های مختلف این بار گفت و گویی با مجدالدین معلمی معاونت هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور و ادوار سال های گذشته اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ارتباط با عرصه های مختلف فرهنگی انجام گرفته است.
دبیر رسانه ای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، تاکید کرد: این شماره چهارمین شماره از هم شاگردی ضمن ویژه نامه و فصلنامه های تابع در سال تحصیلی فعلی است که در قالبی جدید ضمن انتشار در فضای مجازی به زودی در سراسر دانشگاه کشور توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1004233

وب گردی

وب گردی