آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد خوزستان برگزار شد

در مراسمی که با حضور مجید موسوی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، احسان یعقوبی زاده به عنوان مدیرکل جدید دانشگاه آزاد استان خوزستان معارفه و از خدمات سید موسی موسوی قدردانی صورت گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست این دانشگاه با اشاره به حدیثی از مولای متقیان حضرت علی (ع) اهمیت استفاده از فرصت ها را بسیار بالا دانست و گفت: دانشگاهی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد، دانشگاهی تاثیرگذار است و این را دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع سیل اخیر در استان های درگیر و بخصوص استان خوزستان به نمایش گذاشت و امیدواریم که بتوانیم بهترین بهره را جهت خدمت به مردم کسب کنیم.

حجت الاسلام براتی افزود: مطابق دستورات دکتر طهرانچی مبنی بر پژوهش در مورد سیل اخیر در استان های مختلف، کتاب پژوهش به عنوان منبع و برای استفاده کسانی که مایل هستند در خصوص سرفصل های نظام موضوعات و همچنین در راستای سیل و سیلاب تحقیق و پژوهش کنند، در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تهیه خواهد شد.

وی درادامه به ویژگی های بارز یک مدیرحراست اشاره کرد و گفت: شخصی که در این جایگاه اداری قرار می گیرد علاوه بر ایجاد سلامت روانی در بین مجموعه های دانشگاه، باید بستری مناسب و آرام را برای رشد علمی و پژوهشی ایجاد کند.

در ادامه مجید موسوی، مشاور ریاست و رئیس مرکزحراست دانشگاه آزاد اسلامی نیزضمن اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را بسیار پرفیض دانست و افزود: ماه رمضان ماه عجیبی است و مسلمانان باید برای فرا رسیدن این ماه و استفاده از برکات آن لحظه شماری کنند چرا که تمامی اعمال نیک در این ماه دارای ثوابی چندین برابر است.

مجید موسوی در ادامه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در استان خوزستان که یادآور دوران دفاع مقدس است گفت: با حضور دکتر ولایتی و پس از آن دکتر طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی در یک مسیر جدید قرار گرفته است و با توجه به پتانسیل و ارکان بسیار زیادی که در دانشگاه وجود دارد باید به سمتی برویم که هر یک از این ارکان، کار خود را به درستی انجام دهند و ما نیز به عنوان حراست، به آنها برای پیشبرد اهداف کمک کنیم.

وی با بیان اینکه این مجموعه گرانقدر باید با تمام وجود حفاظت شود گفت: اگر مطابق منویات مقام معظم رهبری عمل نماییم، دانشگاه بسیار پیشرفت خواهد کرد.

در پایان از زحمات سید موسی موسوی قدردانی و احسان یعقوبی زاده به عنوان مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان منصوب شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004236

وب گردی

وب گردی