هشدار به داوطلبان کنکور سراسری سال 1398/ سازمان سنجش در پیام رسان تلگرام، کانال اطلاع رسانی ندارد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای خطاب به داوطلبان آزمون سراسری نسبت به سواستفاده افرادی با نام روابط عمومی این سازمان جهت فروش سؤالات کنکور و اعطای مدرک تحصیلی معتبر هشدار داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای خطاب به داوطلبان آزمون سراسری، نسبت به کانال های جعلی و سواستفاده افرادی با نام روابط عمومی این سازمان جهت فروش سؤالات کنکور و اعطای مدرک تحصیلی معتبر هشدار داد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: با نزدیک شدن زمان برگزاری آزمون سراسری، مشاهده شده است افراد سودجو با ایجاد کانال‌های جعلی (حتی با نام روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور) در تلگرام و پیام رسانها از طریق درج اطلاعیه های سازمان، انجام نظرسنجی و ... اعتماد مخاطبان و داوطلبان را جلب و پس از آن جهت تحصیل مال نامشروع با ادعای فروش ظرفیت کنکور، اعطای مدرک تحصیلی معتبر و فروش سوالات کنکور اقدام می نمایند.

در ادامه اطلاعیه سازمان سنجش خطاب به داوطلبان تأکید شده است: با توجه به حساسیت موضوع و تاثیر ادعاهای جعلی و فریبکارانه آنان بر داوطلبان، خانواده‌ها و جامعه، تاکید مؤکد می‌شود که سازمان سنجش آموزش کشور هیچ گونه کانال اطلاع رسانی در محیط تلگرام ندارد و فقط از طریق کانال‌های ارتباطی شبکه‌های اجتماعی داخلی نظیر سروش، گپ و آی گپ، بله و ایتا برای اطلاع رسانی به داوطبان آزمون‌های سازمان فعال است و لازم است که عزیزان داوطلب، اطلاعات مورد نیاز خود را صرفاً از طریق کانال‌های یاد شده و همچنین؛ مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و هفته نامه پیک سنجش دریافت نموده و به محتوای کانال‌های جعلی اعتماد ننمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور، پیگیری و برخورد لازم را از طریق مراجع قضایی و قانونی کشور بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004244

وب گردی

وب گردی