یادواره شهدای گمنام واحد لاهیجان برگزار شد

ششمین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد لاهیجان، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه لنگرود در ششمین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با بیان اینکه حق‌گویی و حق‌مداری رمز موفقیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: این امر بسیار مهم باعث پیروزی ما بر دشمن و تأثیرگذاری بسیار بالای شهدا در نظام جمهوری اسلامی ایران است .

امام جمعه لنگرود، دفاع مقدس را تضمین‌کننده شرافت امروز ایران اسلامی دانست و ادامه داد: دفاع مقدس نمونه بارز پایداری جوانان و مردانی است که برای حفظ ناموس و آبروی وطن رشادت های زیادی انجام دادند.

وی ادامه داد: ریشه و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده و درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس، روز به روز پر ثمرتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی رسالت دانشجو را در حفظ این نظام و زنده نگه داشتن یاد شهیدان مهم دانست و ادامه داد: شما جوانان آینده‌سازان ایران اسلامی خواهید بود و باید با توجه به رهنمودهای حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن راه شهیدان، پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) برسانید.

وی با تشویق جوانان به ولایت‌مداری ادامه داد: شهیدان بهترین الگو برای جوانان امروز هستند و امروز الگوبرداری از شهیدان امری ضروری و مهم است تا راه رسیدن به مقصود و معبود الهی هموارتر شود .

سخنرانی مادر شهید بهروز صبوری و مداحی مهدی ترکاشوند ذاکر اهل بیت و تجلیل از 25 نفر از همکاران جانباز و ایثارگر واحد، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004257

وب گردی

وب گردی