مراسم تجلیل از اساتید نمونه واحد ایلچی برگزار شد

مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به مناسبت سالروز شهادت آیت اله مرتضی مطهری و روز معلم، برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد ایلخچی، مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به مناسبت سالروز شهادت آیت اله مرتضی مطهری و روز معلم، برگزار شد. در این مراسم آرش رنجبران رئیس واحد، ضمن تبریک روز معلم گفت: دانشگاه آزاد ایلخچی از سال های شروع به کار خود، عمکلرد بسیار خوبی در آموزش و پرورش دانشجویان این منطقه داشته و توانسته‌ است موفقیت هایی بسیار ارزشمند و شایانی کسب کند که از تمامی اساتید و دانشجویان تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی به یکی از قطب های تولید کننده علم رباتیک در کشور تبدیل شده و در بومی سازی دانش فنی ترمز های abs نیز موفقیت هایی کسب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد ایلخچی متذکر شد: دستیابی به موفقیت های والای در این واحد، حاصل زحمات و پشتکار شبانه روزی پرسنل زحمت کش بوده است و اگر تلاش کارکنان و استادان و اعضای هیات علمی نبود، شاید موفقیت های علمی این دانشگاه تبدیل به یک رویا می‌شد.

در ادامه برنامه امام جماعت بخش ایلخچی ضمن تبریک روز معلم خاطر نشان کرد: این دانشگاه برای شهر ما نعمتی است، همچنین موفقیت های این دانشگاه بخش ایلخچی را به سر زبان ها آورده است و این را مدیون تلاش اساتید و کادر این دانشگاه هستیم.

بخشدار ایلخچی نیز در این برنامه بیان کرد: دولت‌ها می بایست در گسترش علم و توسعه دانش در حیطه خود تلاش مضاعف کنند، همچنین باید ‌از علم و گستره آن به عنوان بالی برای پرواز یک کشور استفاده کنند.

وی افزود: در دوران کوتاهی که من با دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی همکاری داشتم، از همان روزها شاهد فعالیت کم نظیر و اتحاد و همبستگی موجود در بین کارکنان و استادان و نیز اهمیت موضوع پژوهش و کسب علم و دانش در این واحد بوده ام و این رزومه کاری را افتخاری بر خود می‌دانم.

در پایان این مراسم از استادان نمونه این واحد دانشگاهی و تیم رباتیک دانشگاه، که اخیرا در مسابقات روبونیت 2019 نوشیروانی شهر بابل به مقام اول دست یافته بودند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004336

وب گردی

وب گردی