حمله صهیونیست‌ها به مردم غزه نشان از خوی سفاک این غارتگران دارد

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حملات اخیر صهیونیست‌ها به مردم مظلوم و در محاصره غزه ناشی از خوی سفاک و خونریز این غارتگران و حمایت رئیس‌جمهور نژادپرست آمریکا از این رژیم است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و در محاصره غزه را ناشی از خوی سفاک و خونریز غارتگران رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه جانبه رئیس جمهور نژادپرست آمریکا از این رژیم توصیف کرد.

وی طی اظهاراتی، ضمن محکوم نمودن تجاوز بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس به غزه، سکوت مجامع بین المللی و مماشات و سکوت برخی کشورهای عربی را علت دیگری برای تداوم بمباران کودکان، زنان و مردان غزه عنوان نمود و از مجامع بین المللی و مجالس کشورهای اسلامی و بین المجالس جهانی خواست که با محکوم نمودن این حملات ضد انسانی در حمایت از ملت فلسطین اقدام کنند.

دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که حمایت دولت آمریکا نمی‌تواند سرنوشت محتوم و حتمی وی و رژیم صهیونیستی را تغییر دهد و مقاومت فلسطین با قدرت و صلابت به دوران اشغالگری و دولت منحوس صهیونیستی پایان خواهد داد و قدس و سرزمین‌های اشغالی به حول و قوه الهی آزاد خواهند شد.

وی تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه مسئله فلسطین را فراموش نخواهد کرد و اقدامات غیر قانونی و یکجانبه دولت آمریکا ذره‌ای خلل در اراده و عزم ملت‌های اسلامی در حمایت از فلسطین و کمک برای آزادی قدس و سرزمین اشغالی ایجاد نکرده است.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1004338

وب گردی

وب گردی