دستگیری 800 خرده فروش مواد مخدر در عملیات "ظفر 3"

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای عملیات یک روزه "ظفر 3" در استان و دستگیری 800 خرده فروش مواد افیونی در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در منطقه 14 شهر اصفهان گفت: اعتیاد در حقیقت بلای خانمانسوز و ابر آسیب جامعه است که امروز با آن مواجه هستیم و برای اینکه از شر این بلا نجات پیدا کنیم بایستی همه مردم و دستگاه ها به صحنه بیایند و اقدام جدی انجام دهند.

وی با بیان اینکه اگر شهرهای سالمی می خواهیم باید ابتدا محله های سالمی داشته باشیم، از تشدید طرح های عملیاتی پاک سازی نقاط آلوده در سال جاری خبر داد و گفت: در همین راستا عملیات "ظفر3" با هدف شناسایی محل های خرید و فروش و استعمال مواد مخدر در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان طراحی و پس از 10 روز کار اطلاعاتی و تحقیقاتی به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این عملیات یک روزه که با همکاری و هماهنگی خوب دستگاه قضائی صورت گرفت 800 خرده فروش مواد مخدر در نقاط آلوده استان اصفهان دستگیر، 114 کیلو انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف آنها و بیش از 2 میلیارد ریال وجوه حاصله از فروش مواد افیونی کشف شد.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه سال گذشته34 تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است گفت: در 45 روز ابتدایی سال جاری نیز 5 تن انواع مواد افیونی کشف، 19 باند تهیه و توزیع مواد مخدرمنهدم و بیش از 2 هزار نفر شامل قاچاقچی، خرده فروش، نگهدارنده، حمل کننده و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد: هرچند که در طول سال هزاران کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران کشف می شود اما زمانی ما می توانیم بگوییم که در کار مبارزه موفق عمل کردیم که دسترسی به مواد افیونی در محلات آسان نباشد و جوانان نتوانند به راحتی مواد بخرند و مصرف کنند، بنابر این پاک سازی محلات به عنوان اولویت اول در دستور کار ویژه پلیس اصفهان قرار دارد و این بخش را با قوت دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004365

وب گردی

وب گردی