استارت آپ کارآفرینی و موفقیت های شغلی در واحد تبریز برگزار شد

به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی ایده‌های نوین واحد تبریز نشست استارتاپی با موضوع کارآفرینی و موفقیت های شغلی برگزار شد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: رویداد‌های استارتاپی و کارآفرینی با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی آموزش و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان برگزار می شود.
وی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را الگویی برای سایر دانشجویان معرفی کرد و بیان داشت: فعالیتهای شما در عرصه علم و پژوهش راهگشا و دشمن مأیوس‌کن است، دشمنی که همواره در حال تضعیف روحیه‌ها و انگیزه‌هاست و دانشجویان باید به خودباوری برسند و با رسیدن به این روحیه، منشا ایجاد تحولات علمی واقع شوند.
جوانپور ضمن تشکر از برنامه های باشگاه پژوهشگران در تقویت بنیه علمی و مهارتی دانشجویان گفت: قدر این دوره‌های آموزشی را بدانید و بطور فعال در آن شرکت کنید که چه بسا این دوره ها منشا تحول در شما باشند.
در این استارتاپ سیده فاطمه مقیمی کارآفرین برتر ملی و بین المللی به عنوان مهمان ویژه تجربیات علمی و عملی خود را با پژوهشگران به اشتراک گذاشت.
گفتنی است، اولین استارت آپ کارآفرینی باشگاه پژوهشگران جوانو نخبگان واحد تبریز در سالن پروین این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام /
کد خبر: 1004398

وب گردی

وب گردی