رئیس جدید مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران معرفی شد

مراسم تکریم رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مراسم تکریم حسین ایمانی جاجرمی، رئیس پیشین و معرفی احمد نادری به عنوان رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در مؤسسه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور رئیس و هیأت رئیسه دانشکده علوم اجتماعی، کارشناسان پژوهشگر و دانشجویان همکار طرح‌های تحقیقاتی برگزار شد، اعتمادی فر بر ضرورت بازگشت اعتبار مؤسسه به جایگاه نخست و نیز تقویت ارتباط گروه‌های مطالعاتی با دانشکده تاکید و خاطر نشان کرد: «این نهاد معتبر علمی باید در پی افزایش تعاملات علمی با دانشکده‌های دیگر و حتی مراکز تحقیقاتی معتبر دیگر باشد».
رئیس دانشکده علوم اجتماعی در ادامه یادآوری کرد: «ساماندهی و ثبت و ضبط میراث معنوی و فرهنگی مؤسسه باید به موازات تدوین سیاست‌های کلی برنامه‌های جامع انجام گیرد. همه ما باید در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه و حل مسائل موجود تلاش جدی داشته باشیم».
وی در پایان خاطر نشان کرد که رئیس جدید مؤسسه و همکاران آن باید در فکر تأمین منابع مالی مورد نیاز این نهاد تحقیقاتی و انجام تحقیقات کلان ملی باشند.
در ادامه‌ی این مراسم، ایمانی جاجرمی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های انجام شده در طی دو دوره تصدی مسئولیت مؤسسه به اهمیت و اعتبار بالای این نهاد پژوهشی اشاره کرد و ابراز امیدواری که رئیس جدید بتواند با همکاری پژوهشگران مجرب و ساعی مؤسسه طرح‌ها و برنامه‌های خرد و کلان خود را تحقق بخشد.

کد خبر: 1004411

وب گردی

وب گردی