ماه مبارک رمضان در محله های مرکز تهران

شهردار منطقه 11 در آستانه ماه مبارک رمضان به تشریح برخی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محله های مرکزی شهر تهران در ایام ماه رمضان پرداخت و گفت: ده ها عنوان برنامه در مساجد ، سرای محلات ، حسینیه ها و باشگاه های ورزشی منطقه 11 برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان که با مشارکت مساجد ، پادگان امام علی (ع) ، پایگاه های بسیج ، خیرین محلی ، آموزش و پرورش ، مدیران محلات و شهروندان برگزار خواهد شد؛ گفت: از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه دهها عنوان برنامه با موضوعات مختلف پیش بینی شده است .

آبادیان افزود: برگزاری محافل انس با قرآن همراه با تلاوت آیات قرآن کریم در مساجد و سرای محلات سطح منطقه با حضور قاریان و فعالان قرآنی ، اجرای برنامه های سوگواری ویژه ایام ماه مبارک رمضان ، برپایی سفره های ساده افطاری در مساجد ، برگزاری کلاس های تفسیر قرآن و تفسیر آیات مربوط به نماز و امر به معروف و نهی از منکر ، برگزاری مراسم سخنرانی با موضوعات مرتبط با ماه رمضان، برگزاری مسابقات قرآنی ، برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و تغذیه سالم ، تهیه و توزیع سبد کالا برای خانواده های نیازمند ، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع رمضان از جمله برنامه هایی است که در این ماه مبارک انجام خواهد شد.

برگزاری ختم قرآن، مراسم عزاداری، زیارت عاشورا، تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، روز قدس و عید فطر برپایی نمایشگاه کتاب و ... از دیگر برنامه های مورد اشاره شهردار منطقه 11 بود.

به گفته آبادیان پیش از آغاز ماه مبارک رمضان با انجام غبار روبی مساجد توسط مسئولان و مردم محلی محله های مرکزی شهر تهران به استقبال این ماه پر خیر و برکت رفته ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004424

وب گردی

وب گردی