تبریک حجت‌الاسلام رستمی به نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب به نمایندگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب به نمایندگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی را تبریک گفت.

درابتدای نامه آمده است: انتصاب شایسته حضرت‌عالی به‌عنوان نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی به تشخیص رهبر حکیم امت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: بی‌تردید این فرصت فرخنده برای خدمت خالصانه به حجاج بیت‌الله الحرام و تلاش برای تحقق منویات منور نیابت عامه‌ بقیةالله الاعظم(عج) موهبتی شایسته شکرگزاری و نعمتی بس ارزنده است. فرصت را مغتنم شمرده و با توجه به ضرورت گسترش معرفت و معنویت دینی دانشگاهیان و فرصت بی‌نظیری که حج و زیارت و فرهنگ آن در این مسیر فراهم می‌نماید، آمادگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای هرگونه همکاری و همراهی در مسیر توسعه معنویت در نسل جوان و دانشگاهی را اعلام می‌دارم.

در پایان این نامه خاطر نشان شده است : از بارگاه بلند باری برای جناب‌عالی سلامت و توفیق روزافزون در سایه عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) را مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1004480

وب گردی

وب گردی