4 داروی دانش‌بنیان «ایران‌‌ساخت» رونمایی می‌شود

در سفر معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به استان البرز از 4 داروی ضد سرطان و ضد دیابت تولیدشده به دست فعالان یک شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی اشتهارد رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در استان البرز تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و محصولات ایران‌ساخت را رونمایی می‌کند.

«سورنا ستاری» همراه با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با حضور در شرکت «پرسیس‌ژن پار»، در مراسم رونمایی و تحویل دو واکسن شرکت می‌کند.
در ادامه این سفر ساختمان جدید پارک با حمایت معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری احداث شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.
شرکت دارویی و غذایی «اکتوور»، تولیدکننده محصولات دارویی مستقر در شهرک صنعتی بهارستان، محصولات دانش‌بنیان خود را به معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری معرفی می‌کنند.
ستاری، همچنین به شرکت کشت و صنعت رعنا می‌رود. این شرکت دانش‌بنیان، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی و تولیدی گیاهان مثمره و غیر مثمر را با فناوری کشت بافت تولید می‌کند.


افتتاح خط تولید کاتالیست‌ها
شرکت دانش‌بنیان «گهرسرام» به عنوان تولید کننده انواع کاتالیست و جاذب‌ها، بخشی از نیاز صنعت پتروشیمی کشور را با تولیداتش تأمین کرده است. این شرکت دانش‌بنیان، میزبان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و همراهانش خواهد بود تا خط ازدیاد تولید کاتالیست را افتتاح کند.

این سفر فرصتی فراهم می‌کند تا فعالان فناور این شرکت‌ها، ضمن معرفی توانمندی‌های فناورانه، از نیازها و دغدغه‌هایشان برای تولید محصولات دانش‌بنیان ایران‌ساخت و رونق تولید با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004483

وب گردی

وب گردی