توسکا، سکوی پرتاب کسب و کارهای نوپای دیجیتال

توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال از طریق انعقاد تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری و مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای « توسکا »، صورت می گیرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال از طریق انعقاد تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری و مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای « توسکا »، صورت می گیرد.

در پی امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال با معاونت علمی ریاست جمهوری، این تفاهم نامه نیز در راستای ایجاد بستری برای حمایت از استارتاپ ها منعقد شد.

مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای توسکا در راستای توسعه کسب و کارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی از استارتاپ های دیجیتال کشور راه اندازی شده است. توسکا در نظر دارد تا با تهیه بسته های تبلیغی برای استارتاپ ها، زمینه توسعه آن ها را فراهم آورد. این بسته ها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف است و استارتاپ ها بر طبق ارزش گذاری کارشناسان شتابدهنده می توانند از این بسته ها استفاده کنند .

استارتاپ های نوپا، استارتاپ های با محصول نخست هستند که تاکنون تبلیغات کلان محصول خود را با استفاده از انواع رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، دیجیتال و محیطی نداشته اند. این استارتاپ ها اغلب دارای حداکثر پنج نفر نیروی انسانی بیمه شده بوده و محصول آماده ارایه به بازاری دارند که نیاز به تبلیغات و معرفی محصول دارد.

استارتاپ های علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://tooska.ir/ مراجعه کنند .

انتهای پیام/

کد خبر: 1004504

وب گردی

وب گردی