قدردانی  رئیس جمهور از کمیته امداد برای ایجاد ۱۳۶ هزار فرصت شغلی

رئیس جمهور در پاسخ به گزارش رئیس کمیته امداد در خصوص اشتغال ایجاد شده برای مددجویان، از اقدامات این نهاد در ایجاد ۱۳۶ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت، تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به نامه سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد، از عملکرد این نهاد در خصوص اشتغال‌های ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت تجلیل و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیته امداد با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، از همراهی بانک‌های عامل و مدیریت امور شعب بانک‌ها در استان‌ها و سایر دست اندرکاران ذی‌ربط در حوزه‌های ستادی و استانی قدردانی به عمل آورد.

رئیس کمیته امداد در این نامه آورده است: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال ۱۳۹۷ سال «حمایت از کالای ایرانی»، کمیته امداد موفق شد با جذب صد درصد اعتبارات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بانکی (موضوع بندب تبصره ۱۶ قانون بودجه سنواتی کشور) و ایجاد بیش از ۱۳۶ هزار فرصت شغلی پایدار، گام مؤثری در تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و اشتغال گروه‌های هدف و توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری بردارد.

بر اساس این گزارش، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به نامه رئیس کمیته امداد، در پی نوشتی اعلام کرد: «از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه دستگاه‌ها در ایجاد بیش از ۱۳۶ هزار اشتغال قدردانیمی‌شود».

انتهای پیام/

کد خبر: 1004548

وب گردی

وب گردی