جایزه 200 میلیونی چینی ها برای برترین طراح یونورسیاد2021

چینی ها برای ارائه بهترین طرح نماد و شعار یونیورسیاد 2021 چین جایزه چند هزار یورویی در نظر گرفته اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ازروابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، شهر چانگدن چین میزبان سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان در سال 2021 می باشد. تیم برگزار کننده این رقابتها، از تمامی افراد در کشورهای جهان دعوت بعمل آورده تا مسکات( عروسک بازیها )، نماد و شعار این دوره از بازیهای را طراحی کرده و در وب سایت این بازیها ثبت کنند.

قابل ذکر است، مسکات، نماد و شعار بازیها باید مطابق با ارزشهای یونیورسیاد سال 2021 که شامل حیات، محیط زیست ( GREEN ) ، فراست و ذکاوت ( INTELLIGENCE ) ، سرزندگی و شور ( VITALITY ) و اشتراک ( SHRING ) باشد.

مهلت آثار منتخب در ماه آگوست و برنده شعار مبلغ 10 هزار یوآن، برنده نماد و مسکات مبلغ 100 هزار یوآن برابر 13 هزار یورو را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است پیش از این در یونیورسیاد سال 1388 بلگراد مجتبی علیزاده از ایران برنده جایزه 2500 یورویی فیزو برای ارائه پوستر این رقابتها شده بود که ضمن دریافت جایزه به عنوان مهمان به این رویداد دعوت شد و به مدت دو هفته از رقابتهای این رویداد المپیکی دانشجویی دیدن کرد.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه طراحی می توانند آثار خود را حداکثر تا 19 می برابر با 29 اردیبهشت ماه سال 1398 برای شعار، 13 ژوئن برابر با 23 خرداد برای نماد و مسکات به برگزار کنندگان یونیورسیاد چین ارائه دهند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.2021chengdu.com مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004614

وب گردی

وب گردی