بودجه بندی دقیق، تحقق اهداف دانشگاه را تسهیل می کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: بودجه بندی دقیق، تحقق اهداف دانشگاه را تسهیل و از هدر رفت هزینه‌‌ها جلوگیری و منابع را مدیریت می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد تبریز، عزیز جوانپور صبح امروز در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره‌مندی از فیوضات این ماه گفت: رسول مکرم اسلام فرموده است: دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَى ضِیَافَةِ اللَّهِ؛ خدای متعال در ماه رمضان درهای بهشت را برای بندگان خود گشوده و امیدوارم با برنامه ریزی، از فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و شب های قدر بهره گیری و موجباب تعالی روحی و معنوی خود شویم.
وی با اشاره به مصوبات جلسات بودجه‌بندی استان‌ها در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تخصیص بودجه دانشگاه در سال‌های گذشته از ضمانت اجرایی کافی برخوردار نبوده و با رویکرد مدیریتی فعلی و تغییر سیاست دانشگاه از این پس بودجه در دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل کمیته تخصیص جدی گرفته شده و شروع سال مالی دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی (از مهر تا مهر) تعیین شده است.
رئیس واحد تبریز بر ضرورت بودجه‌نویسی دقیق واحدهای دانشگاهی تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تجمیع درآمدهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حساب خزانه مرکزی، تخصیص منابع و اعتبارات بودجه‌ای به واحدهای دانشگاهی براساس بودجه پیشنهادی و مصوب واحدها انجام خواهد شد؛ بنابراین رؤسای واحدها با دقت بیش از پیش و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی جامعه بودجه پیشنهادی واحد دانشگاهی خود را ارائه دهند.
جوانپور یادآور شد: در جلسه امروز تبادل موافقت‌نامه بودجه متمم پنج ماهه ۹۷ (پنج ماهه اول سال ۹۸) بین دبیرخانه هیئت‌امنا، واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی استان آذربایجان‌شرقی انجام می‌شود و بودجه سال تحصیلی ۹۸-۹۹ هم بعد از ارائه بودجه پیشنهادی واحدها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم‌زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به بیان آثار و برکات ماه مبارک رمضان پرداخت.
در نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از میرصمد عمادی رئیس اداره گزینش این دانشگاه به‌دلیل انجام بهینه و مطلوب امور مربوط به استادان، کارکنان و جلب رضایت سازمان مرکزی دانشگاه قدردانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004681

وب گردی

وب گردی