دانشگاه آزاد اسلامی چرخ های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده است

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در ساختار جدید دانشگاه آزاد، مرکز جذب هیئت علمی دارای یک هویت مستقل شده و کار انتخاب استادان توسط این مرکز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد درباره نقش استادان در توسعه و کمک به حل مشکلات کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با رهنمودهای دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی قله‌های توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با کمک استادان توانمند و متبحر در راستای حل مشکلات کشور و اجرای برنامه پایش حرکت کرده و چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت در آورده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: در ساختار جدید دانشگاه آزاد، مرکز جذب هیئت علمی دارای یک هویت مستقل شده و کار انتخاب استادان توسط این مرکز انجام می‌شود.

رنجبر تاکید کرد: تجلیل از استادان نمونه کشوری در دو مرحله آغاز شد که در اولین اقدام فراخوان کشوری دادیم و از روسای استان ها در خواست شد تا استادان برتر خود را معرفی کنند.

وی در پایان متذکر شد: از معاونت های مختلف دانشگاه آزاد درخواست کردیم که در رشته های مختلف نفرات ممتاز را معرفی کنند. در نتیجه از استادان دانشگاه آزاد در سراسر کشور، ۳۱۵ استاد برای تقدیر به دبیرخانه مراسم تجلیل از استادان نمونه معرفی شدند که از این تعداد ۱۴ نفر به عنوان استاد برتر معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004700

وب گردی

وب گردی