واگن قطار رجا برای بازسازی به واحد یادگار امام(ره) تحویل داده شد

اولین واگن قطار شرکت رجا برای بازسازی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحدیادگار امام(ره)سعید قاضی‌مغربی، درباره پروژه بازسازی یک دستگاه واگن قطار مربوط به شرکت رجا گفت: قرارداد بازسازی این قطار در اواخر سال با شرکت رجا منعقد شد و از چند روز پیش این واگن در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) برای بازسازی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق مرجعیت واحد یادگار امام(ره) در حوزه حمل‌ونقل و شبکه‌های ارتباطی، همکاری‌های خود را با مجموعه راه آهن و شرکت رجا گسترش خواهیم داد و در موضوعات مختلف حمل‌ونقل فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و عملیاتی متنوعی شروع خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) افزود: دانشگاه در اولین گام بازسازی واگن قطار نسبت به زمان تحویل پروژه متعهد شده است و از ظرفیت‌ها و شرکت‌های زبده برای انجام این کار بهره‌مند خواهیم شد. استادان و دانشجویان نیز با حضور در روند بازسازی و تعمیر این واگن با تمام فرآیندهای بازسازی آشنا و مسلط خواهند شد.

قاضی‌مغربی در پایان خاطرنشان کرد: با بازسازی و تحویل موفقیت‌آمیز اولین واگن قطار به شرکت رجا، این همکاری ادامه خواهد داشت و بیشتر از ظرفیت دانشجویان و استادان واحد یادگار امام خمینی(ره) استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004796

وب گردی

وب گردی