مذاکره شهردار تهران با دولت درباره سیلوی گندم منطقه ۱۶

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گقت: شهردار تهران درباره سیلوی گندم واقع شده در منطقه ۱۶ تهران،همچون کارخانه سیمان ری، در حال مذاکره با دولت است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور در منطقه ۱۶ شهرداری تهران ضمن بازدید میدانی از طرح‌ها و پروژه‌های شهری بر اجرایی شدن طرح‌های شهری و افزایش سرانه‌ها با رفع مسائل فرا شهری در این منطقه تأکید کرد.

وی با اشاره به همجواری این منطقه با خطوط ریلی راه آهن گفت: در بسیاری از شهرهای با مقیاس جهانی شبکه راه آهن با مترو شهری هم پیوند است و این اتصال آثار خوبی خواهد داشت. بر این اساس با تأیید این دیدگاه بر ضرورت طی مراحل قانونی در مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر تأکید می‌شود.

گلپایگانی در خصوص سیلو واقع شده در منطقه ۱۶ افزود: شهردار تهران درباره سیلوی گندم واقع شده در منطقه ۱۶ همچون کارخانه سیمان ری در حال مذاکره با دولت است و این موضوع در سطح کلان مطرح شده است.

معاون شهردار تهران همچنین گفت: حق و حقوق شهروندان واقع در حریم راه آهن تهران باید مطالبه گری شود که این موضوع زمان بر است ولی امیدوارم با تمکین همه دست اندر کاران به قانون، به سرانجام خود برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004821

وب گردی

وب گردی