انجام برنامه های تعمیراتی در روزهای گرم عسلویه

با توجه به وسعت فازهای پارس جنوبی امسال مجتمع گاز پارس جنوبی نزدیک به 5 ماه درگیر برنامه های تعمیراتی خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین فرزندی رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی، با بیان اینکه در سال جاری یکی از اهداف مجتمع کاهش روزهای تعمیرات اساسی است، گفت: برنامه تعمیرات پالایشگاه های پارس جنوبی از 25 فروردین ماه امسال در فازهای 4 و 5 آغاز شده است.
وی با ذکر این مطلب گفت: هم اکنون فعالیت های تعمیراتی در این پالایشگاه پایان یافته و در ادامه نیز پس از اتمام ماه مبارک رمضان فعالیت های تعمیراتی از سر گرفته می شود.
فرزندی افزود: تعمیرات سایر پالایشگاه ها نیز از 18 خرداد از سر گرفته می شود و تعمیرات فازهای 2 و 3 در این زمان آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: پالایشگاه بعدی پالایشگاه نهم است که باید فعالیت های تعمیراتی خود را از ششم تیر آغاز کند و در ادامه نیز برنامه تعمیراتی پالایشگاه یکم از 7 مرداد آغاز می شود.
گفتنی است؛ این برنامه تعمیراتی در روزهای گرم تابستان کماکان ادامه خواهد داشت و پالایشگاه هشتم فعالیت های تعمیراتی خود را از 9 مرداد مطابق برنامه شروع می کند.
بر پایه این گزارش پالایشگاه هشتم در ابتدای شهریور و پالایشگاه ششم در روز 22 همین ماه برنامه های تعمیراتی خود را آغاز خواهند کرد.
در ادمه نیز پالایشگاه دهم در 13 مهر و پالایشگاه چهارم در 15 مهر برنامه تعمیراتی خود را کلید می زنند.
به گفته فرزندی مجتمع گاز پارس جنوبی از روزهای پایانی فروردین تا پایان مهر ماه درگیر فعالیت های تعمیراتی هستند و تنها در روزهای ماه مبارک رمضان این برنامه متوقف می شود.
نکته قابل توجه حجم بالای فعالیت هایی است که باید در روزهای گرم تابستان و در منطقه گرمسیر و شرجی عسلویه انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004887

وب گردی

وب گردی