جزئیات برگزاری جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

 بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و پژوهشی در ۳ بخش آثار ادبی، هنری و پژوهشی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان در سطح دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و پژوهشی در ۳ بخش آثار ادبی، هنری و پژوهشی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان در سطح دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

در بخشی از آیین نامه این جشنواره آمده اسا: شرایط شرکت در جشنواره برای کلیه دانشجویان واحد در مقاطع مختلف، اعضای هیات علمی و استادان حق التدریس (دارای کد و شناسه تدریس) واحد، کارکنان واحد اعم از رسمی، آزمایشی، قراردادی و شرکتی آزاد است و هر یک از داوطلبین مجاز هستند در بخش های هنری، ادبی و پژوهشی و در هر رشته فقط یک اثر به جشنواره ارسال نمایند.

آثار در دو مرحله و سطح (در سطح واحد و در سطح دانشگاه آزاد اسلامی) به‌صورت موضوعی و رشته ای توسط داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در هر مرحله به برگزیدگان هر رشته (نفرات اول تا سوم) به‌صورت تفکیک شده در بخش کارکنان، استادان، دانشجویان جوایز نفیس و ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

در بخش استادان آثاری که برگزیده می گردد، اعضای هیات علمی از امتیاز ترفیع برخوردار خواهند شد و کلیه دانشجویان حائز رتبه کشوری ضمن دریافت جوایز جشنواره، مطابق با آخرین آیین نامه تخفیف شهریه دانشجویی می توانند از آن برخوردار باشند. آثار برگزیدگان جشنواره در نمایشگاه ها و جشنواره های ملی شرکت داده خواهند شد.

موضوعات آثار به‌طور کلی در حوزه های فرهنگی، دینی و اجتماعی از جمله؛ فرهنگ اسلامی، قرآن و عترت، جهاد، انقلاب اسلامی، مهدویت، ترویج فرهنگ اقامه نماز، سبک زندگی ایرانی اسلامی، استکبار ستیزی، روحیه جهاد و فرهنگ شهادت، حمایت از تولید ملی و کالای داخلی، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، محیط زیست، اصلاح الگوی مصرف، فضائل و رذائل اخلاقی، دانشگاه و رسالت تولید علم، دانشگاه و رسالت مبارزه با اشرافی گری، دفاع از حریم عقاید و کیان اسلام در میدان علم و جهاد و... است. (جهت دریافت موضوعات پیشنهادی نیز می توانید به اداره امور نماز، فرهنگ اسلامی، قرآن و عترت مراجعه فرمائید.)

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در هر رشته که به شرح جدول ذیل است بر اساس ضوابط درج شده در آیین‌‌نامه تهیه و حداکثر تا تاریخ ۱۰/‏۰۳/‏۹۸‬ به اداره امور نماز، فرهنگ اسلامی، قرآن و عترت واقع در طبقه زیرین مسجد امام علی (ع) تحویل دهند.

بخش های جشنواره

پژوهشی

هنری

ادبی

نرم افزار Pc

نرم افزار موبایلی

اپلیکیشن

کانال شبکه های مجازی

مقاله نویسی

پایان نامه

تلخیص کتاب

نقاشی

طراحی پوستر

نگارگری (تذهیب)

نقاشی خط

خوشنویسی

مشبک

معرق و منبت

پویانمایی

عکس

فیلم کوتاه

نماهنگ

شعر

داستان نویسی

نمایشنامه نویسی

فیلمنامه نویسی

کد خبر: 1004971

وب گردی

وب گردی