خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در مناطق سیل زده خوزستان ادامه دارد/ توزیع 600 بسته غذایی خشک در میان روستاییان

معاونت اجرایی و عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باتوجه به این که بخش زیادی از ساکنان مناطق روستایی در محل زندگی خود اسکان پیدا کرده اند، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد، کمک رسانی از طریق توزیع بسته های حمایتی را در پیش گرفته است.

احمد صالحی آرا معاونت اجرایی و عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ادامه خدمات رسانی این قرارگاه در روستاهای سیل زده استان اظهار کرد: باتوجه به این که بخش زیادی از ساکنان مناطق روستایی در محل زندگی خود اسکان پیدا کرده اند، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد کمک رسانی از طریق توزیع بسته های حمایتی را در پیش گرفته است.

وی افزود: این بسته‌های حمایتی که شامل بسته های بهداشتی، غذای خشک و پوشاک می شود؛ در هفته نزدیک به 200 بسته حمایتی در مناطق آسیب دیده بر اثر سیل توزیع می شود.

صالحی آرا با اشاره به محتوای بسته های بهداشتی گفت: بسته های بهداشتی شامل شوینده، مواد ضد عفونی کننده، دستمال کاغذی، پوشک بچه و لوازم بهداشتی بانوان می شود. بسته های پوشاک نیز شامل پوشاک بچه و پوشاک بانوان می شود؛ البته تهیه «چادر عبایی» را نیز طی چند روز اخیر در دستور کار قرار داده‌ایم چرا که به دلیل از بین رفتن پوشاک بر اثر سیلاب، بانوان به شدت درخواست چادر عبایی داشته اند.

معاونت اجرایی و عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درباره توزیع بسته های غذایی خشک در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: هفته گذشته حدود 600 بسته غذایی را در میان روستاهای آلبوعید نبی یک، دحول، سید عباس و روستاهای اطراف شوش و سوسنگرد توزیع کردیم که این روند تا هفته های آتی ادامه خواهد داشت؛ تلاش ما بر این است تا زمانی که روستاییان به یک استقرار نسبی برسند بحث خدمت رسانی ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: تا جایی که وسعمان برسد به مردم آسیب دیده خدمت رسانی خواهیم کرد؛ اما قطعا توانایی خدمت رسانی به تمام روستاهای خوزستان را نخواهیم داشت و تنها بخشی از این کار را می توانیم بر عهده بگیریم.

صالحی آرا با اشاره به محتوای بسته های غذایی خشک گفت: این بسته شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و خرما می شود.

معاون اجرایی و عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان خوزستان با بیان این که کار پاکسازی روستاهای تحت پوشش قرارگاه به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئولان قرارگاه ها ماموریت دارند که با تمامی دهیاران منطقه ای که در آن حضور دارند جلسه ای بگذارند و نیازمندی روستاها را از این طریق کسب کنند تا کمک ها به صورت هدفمند و بهینه انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004983

وب گردی

وب گردی