مطالبه‌ از دولت بزرگ‌ترین دغدغه حال حاضر جنبش دانشجویی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه جنبش دانشجویی مطالبه‌گری از دولت در حوزه‌های مختلف است.

محمدحسین یدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به دیدار رمضانی هرساله مقام معظم رهبری با دانشجویان گفت: رهبر انقلاب همیشه نگاه ویژه‌ای به جریان دانشجویی دارند و بارها به مسئولان برای استفاه از پتانسیل، تخصص و علم دانشجویان تاکید کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر شما در دیدار با مقام معظم رهبری با دانشجویان تریبون صحبت داشتید چه مطالبه ای مطرح می کردید، گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه جریان دانشجویی مطالبه‌گری از دولت در حوزه‌های مختلف است. اولویت اول مطالبه در حوزه اشتغال جوانان، اولویت دوم معیشت و مباحث اقتصادی، اولویت سوم معضلات و آسیب های فرهنگی از موضوعات مهم و دغدغه‌مند جریان دانشجویی است.

یدی با اشاره به اتفاقات اخیر دولت آمریکا مبنی بر تحریم فلزات ایران و قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی تصریح کرد: دولت باید یک کارنامه کاری برای جریان دانشجویی و عموم مردم ارائه دهد که در مباحث ذکر شده چه اقداماتی انجام داده است و همچنین برای تعیین تکلیف برجام چه برنامه‌ای دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگار امام(ره) خاطر نشان کرد: البته به خود جنبش دانشجویی هم نقدی مطرح می کردم که چرا برای کادر سازی و تقویت نیروی تشکیلاتی برای ظهور و اثرگذاری در حوزه های مختلف کشور تا حدود ضعیف عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004997

وب گردی

وب گردی