آمریکا به دنبال شکاف مردم و حاکمیت در ایران است

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در خصوص فشار روانی آمریکا بر روی ایران گفت: موضع‌گیری‌های اخیر مسئولان آمریکا نشان دهنده این است که آنها به دنبال ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم ایران هستند.

سارا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشجویی ایسکانیوز با بیان اینکه آمریکا با فشار روانی می‌خواهد مردم ایران را به کف خیابان‌ها بکشاند، گفت: موضع‌گیری‌های اخیر مسئولان آمریکا نشان می‌دهد که آنها به دنبال ایجاد شکاف بین حاکمیت ایران و مردم هستند.

وی تصریح کرد: فشاری که مسئولان کشور آمریکا وارد می‌کنند بر روی مردم کشور است. مقامات آمریکا در درجه اول به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت هستند و در درجه دوم با گرفتن پشتوانه مردمی، دنبال براندازی جمهوری اسلامی هستند.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در ادامه با طرح این پرسش که چرا آمریکایی‌ها می‌خواهند مردم را از جمهوری اسلامی بگیرند اظهار کرد: آنها می‌دانند اگر جمهوری اسلامی مقاومت یا کاری انجام می‌دهد به پشتوانه مردم است، به همین دلیل می‌خواهند ملت را از جمهوری اسلامی جدا کنند.

عاقلی در خصوص نگاه مقامات آمریکایی نسبت به حمابت مردم از جمهوری اسلامی ایران، افزود: مقامات آمریکا به خوبی می‌دانند باید دست روی چه نقطه حساسی بگذارند. در دهه 90 شاهد هستیم که استکبار دست بر روی جنگ اقتصادی گذاشته، چون در این نوع اقدام فشار بر روی مردم و به خصوص بر قشر ضعیف جامعه وارد می‌شود.

وی در پایان بر اصرار آمریکا برای به خیابان کشاندن مردم ایران تاکید کرد و بیان کرد: وقتی می‌بینیم که دشمنان کشور نقطه اصلی جمهوی اسلامی ایران را نشانه گرفته‌اند، باید مقاومت ملی ما هم از همین جا نشان داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005029

وب گردی

وب گردی