برخورد با مسافربرهای شخصی در بلوار میرداماد

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد پلیس راهور با تخلفات مسافربرهای شخصی در نقاط مختلف از جمله نزدیک متروی میرداماد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در محدوده بلوار میرداماد و بخصوص متروی میرداماد چند روزی است که در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است.

سرهنگ مجید رضایی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی گفت: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی در خیابان میرداماد و متروی میرداماد که باعث ناهنجاری‌های اجتماعی در محدوده شده بود پلیس اجرای طرح برخورد با متخلفین و مسافربرهای شخصی را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان این مطلب که در حین اجرای طرح درگیری‌ها و مشکلاتی ایجاد شد، تصریح کرد: این طرح با همکاری پلیس راهور تهران و تاکسیرانی انجام شد و رانندگان متخلف بعد از توقیف وسیله نقلیه و اعمال قانون به دادگاه معرفی شدند.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت با اشاره به این مطلب که توقف و تردد و بی‌نظمی‌های ترافیکی از جمله مواردی بود که با واسطه مسافربرهای شخصی در برخی نقاط از جمله متروی میرداماد با آن مواجه بودیم گفت: هماهنگی‌های لازم با تاکسیرانی انجام شده تا تاکسی و ون به تعداد لازم برای جابجایی شهروندان فراهم شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1005039

وب گردی

وب گردی